loading...
وبلاگ عاشقانه دخی دیوونه
CrazY_GirL بازدید : 94 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (3)
http://axgig.com/images/65236897800110883234.jpg


*سهمم از زندگی این شد:عاشقش بودم،


اماخودش هیچوقت نفهمید،تازه شب عروسیش


به خودم اومدم ودیدم چه بلایی سرم اومده !!!


خدایا حقم این نبود،مگرنگفتی بندگانم رادوست دارم


پس چی شد؟؟شایدسهمم این شدکه تا اخرعمرم


 دلم برای کسی نتبه!!جز خودت ولی نه توبادلم کاری


کردی که دیگه هیچ کلیدی نمیتونه قفلشو باز کنه


حتی خودت ،خیالت راحت...ازدستش دادم...

*زین پس تنها ادامه میدهم درزیر باران...!
http://up.appleapps.ir/uploads/13938599211.jpg

----------------------------------------------------------------------------------------------------


حتی به در خواست چتر هم جواب ردمیدهم...!


میخواهم تنهاییم رابه رخ این هوایه دونفره بکشم...!


باران نیا...


من نه چتر دارم،نه یار...!


نبار لعنتی"من"دیگر"ما"نیستم...

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Lovelygirl در تاریخ 1393/01/03 و 14:51 دقیقه ارسال شده است

گفتم خدایا از همه دلگیرم گفت حتی از من؟

گفتم خدایا دلم را ربودند گفت پیش از من؟

گفتم خدایا چقدر دوری گفت تو یا من؟

گفتم خدایا تنها ترینم گفت پس من؟

گفتم خدایا کمک خواستم گفت از غیر من؟

گفتم خدایا دوستت دارم گفت بیش از من؟

گفتم خدایا انقدر نگو من گفت من تو ام تو من . . .

این نظر توسط مجتبی در تاریخ 1393/01/01 و 1:17 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیز وبلاگت عالی بود ولی حیف پرو فایل نداشتی

این نظر توسط داوود در تاریخ 1392/12/29 و 19:45 دقیقه ارسال شده است

سلام الهام خانوم خوبی روبه راهی خسته نباشی
من اومدم اگه واستی بیا تو یاهو


کد امنیتی رفرش
درباره ما
حکایت من ؛ حکایت کسی است که عاشق دریا بود ، اما قایق نداشت دلباختۀ سفر بود ؛ همسفر نداشت حکایت کسی است که زجر کشید ،اما ضجه نزد زخم داشت و ننالید گریه کرد ؛ اما اشک نریخت حکایت من ؛ حکایت چوپان بی گله وساربان بی شترست ! حکایت کسی که پر از فریاد بود ، اما سکوت کرد ؛ تا همۀ صداها را بشنود. __۰♥۰♥_____♥۰♥۰,*-:¦:-* _۰♥۰۰۰۰♥___♥۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* ۰♥۰۰۰۰۰۰۰♥۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* ۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* _۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* ___۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* _____۰♥۰۰۰♥۰,*-:¦:-* _______۰♥۰,*-:¦:-* _____۰,*-:¦:-* ____*-:¦:-*_____۰♥۰♥____♥۰♥۰ __*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰♥___♥۰۰۰♥۰ _*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰۰۰۰♥۰۰۰۰۰۰♥۰ _*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰ __*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰ ____*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰ ______*-:¦:-*_____۰♥۰۰۰♥۰ _________*-:¦:-*____۰♥۰ ______________,*-:¦:-* ___۰♥۰♥_____♥۰♥۰,*-:¦:-* _۰♥۰۰۰۰♥___♥۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* ۰♥۰۰۰۰۰۰۰♥۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* ۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* _۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* ___۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* _____۰♥۰۰۰♥۰,*-:¦:-* _______۰♥۰,*-:¦:-* _____۰,*-:¦:-* ____*-:¦:-*_____۰♥۰♥____♥۰♥۰ __*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰♥___♥۰۰۰♥۰ _*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰۰۰۰♥۰۰۰۰۰۰♥۰ _*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰ __*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰ ____*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰ ______*-:¦:-*_____۰♥۰۰۰♥۰ _________*-:¦:-*____۰♥۰ ______________,*-:¦:- .I Love you ..I Love you _________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ __@@@@@@@@@@@@@@ __@@@@@@@@@@@@@@ ___________________ _________@@@@@@@ _____@@@@@@@@@@@ ___@@@@@______@@@@@ __@@@@@_________@@@@@ _@@@@@___________@@@@@ _@@@@@___________@@@@@ _@@@@@___________@@@@@ __@@@@@_________@@@@@ ___@@@@@______@@@@@ ______@@@@@@@@@@@ _________@@@@@@@ _____________________________ __@@@@@____________@@@@@ ___@@@@@__________@@@@@ ____@@@@@________@@@@@ _____@@@@@______@@@@@ ______@@@@@____@@@@@ _______@@@@@__@@@@@ ________@@@@@@@@@@ _________@@@@@@@@@ __________@@@@@@@@ ___________@@@@@@@ ____________@@@@@@ ________________________ ____@@@@@@@@@@@@@ ____@@@@@@@@@@@@@ _________________@@@@@ _________________@@@@@ _________________@@@@@ ____@@@@@@@@@@@@@ ____@@@@@@@@@@@@@ _________________@@@@@ _________________@@@@@ _________________@@@@@ ____@@@@@@@@@@@@@ ____@@@@@@@@@@@@@
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 68
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 73
  • بازدید سال : 298
  • بازدید کلی : 6,508